Jak korektne rozbehat vypalovacku

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 11 20:18:27 CET 2002

Potykam se s vypalovackou NEC NR-7800. Dost jsem vycetl z archivu, ale
stale jsou nejake nejasnosti.

1) Kernel o vypalovacce pise toto:
--
scsi0 : SCSI host adapter emulation for IDE ATAPI devices
  Vendor: _NEC      Model: NR-7800B          Rev: 1.01

2) V kernelu (2.4.17) mam
CONFIG_BLK_DEV_IDESCSI=y	# emulace scsi pro ide zarizeni
CONFIG_SCSI=y			# podpora SCSI
CONFIG_CHR_DEV_SG=y		# SCSI generic (to pry chce cdrecord)
# CONFIG_BLK_DEV_SR=y		# SCSI CDROM (to mam zatim vypnute)

Pri bootu mu podstrcim hdc=ide-scsi. Pak mi normalni CDROMka (secondary
slave, hdd) jede uplne normalne jako ATAPI, ale hdc (vypalovacka) nejede
(protoze ten SCSI generic driver to nezvlada). Asi by to slo s tim SCSI
CDROM, ale ja bych radsi tu vypalovacku pouzival pro normalni cteni jako
ATAPI a palil pomoci cdrecord pres to jeho SCSI generic.

3) cdrecord vypalovacku najde, ale nenadetekuje burn-proof (a to by ho