Jak korektne rozbehat vypalovacku (vyreseno)

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 11 21:16:57 CET 2002

Omlouvam se, ze jsem otravoval takovymto dotazem, trochu jsem zazmatkoval,
ted uz je mi to (snad) jasne.

> 2) V kernelu (2.4.17) mam
> CONFIG_BLK_DEV_IDESCSI=y	# emulace scsi pro ide zarizeni
> CONFIG_SCSI=y			# podpora SCSI
> CONFIG_CHR_DEV_SG=y		# SCSI generic (to pry chce cdrecord)
> # CONFIG_BLK_DEV_SR=y		# SCSI CDROM (to mam zatim vypnute)
>
> Pri bootu mu podstrcim hdc=ide-scsi. Pak mi normalni CDROMka (secondary
> slave, hdd) jede uplne normalne jako ATAPI, ale hdc (vypalovacka) nejede
> (protoze ten SCSI generic driver to nezvlada). Asi by to slo s tim SCSI
> CDROM, ale ja bych radsi tu vypalovacku pouzival pro normalni cteni jako
> [...]

Jestli jsem to dobre pochopil, tak kdyz uz jednou mam zapnutou ide-scsi
emulaci, tak na tu vypalovacku musim chte nechte pres scsi. Pro normalni
cteni se pouzije SCSI CDROM a cdrecord si bude palit pres SCSI generic.
Druha CDROMka (hdd) bude normalni ATAPI.

Jinak ten burn-proof tam je, jenom jsem si spatne vylozil tu hlasku.
Vsechno ted uz funguje, muzu (zatim) doporucit.

--
Honza Houstek