Jak na SMNP?

Libor Vaněk xvanek na fi.muni.cz
Úterý Únor 12 09:02:37 CET 2002

To je pote, co jsem s tim zkousel experimentovat - default nefunguje....
:( Taky jsem nikde nenasel vysvetleny, co to vlastne presne jsou ty
grupy/komunity (pokud to chapu, tak gruba je seznam pocitacu, ze kterych se
dotazuji a komunita pak prava urciteho seznamu grup nad castmi toho SNMP
stromu? nebo to jsou ruzne SNMP stromy?)

Libor

"Michal Ludvig" <michal-linux na logix.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3C67CBD5.3060300 na logix.cz...
Libor Vaněk wrote:
> Nevite, jak nastavit pod RH7.2 SNMP demona? On sice bezi, ale kdyz dam
> "snmpwalk localhost public" tak se zobrazi jen ty zakladni udaje a ja bych
> chtel ziskat informace o provozu sitovek, vyuziti pameti atd.

A co defaultni konfigurace? Ta vam beha?
Vas konfigurak se mi zda ponekud nekonzistentni - definujete nejake
grupy, ktere pak nikde nepouzivate, pouzivate tam komunity, ktere naopak
nikde nedefinujete... To se pak nedivte, ze to nechodi.

Michal Ludvig