Jak na SMNP?

Antonin Mares mrak na vscht.cz
Úterý Únor 12 09:47:07 CET 2002

Me to funguje zhruba s nasledujicim:

com2sec local     localhost      public
group   MyROGroup      v1            local
view    all            included      .1
access  MyROGroup      ""      any       noauth    exact  all    none none

ad community... to by melo byt cosi jako pristupove heslo. grupa zde pak
urcuje, jaka prava budete mit pri prihlaseni z daneho stroje s danou
comunitou

Antonin Mares

--

Widerstand ist zwecklos