xine - font pro titulky

Martin Sitár martin.sitar na internet.cz
Úterý Únor 12 10:19:29 CET 2002

Procetl jsem dokumentaci ke xine, ale nikde zadny zaznam o subtitulcich,
takze za tento navod diky, ovsem jeste se mi nezobrazuje cestina, misto
diakritiky jsou spitvorene znaky kodovani 8859-2, ktere nejsou v 8859-1,
tzn. c,s,z, z hackem atd...

mate nekdo navod jak na to ??
diky Martin

--