xine - font pro titulky

Ivo Panacek Ivo.Panacek na jlabs.cz
Úterý Únor 12 10:47:47 CET 2002

On Út, 2002-02-12 at 00:56, Mirek Dobsicek wrote:

> zkompilujes ...
> pustis, das tomu treba arial.ttf, ono to vygeneruje takovy fontiky
> vhodny pro xine, a ty nakopirejes do adresare ke xine k jeho fontum
> pak uz jenom zeditujes config file a napises tam jmeno toho tvyho
> vygenerovanyho fontu

Diky, to jsem nakonec vcera nasel a zkusil, bez uspechu. Dnes jsem chtel
neco podobneho vyzkouset,
ted ale zkusim tuhle vasi verzi ...
SKVELE FUNGUJE TO ZCELA DLE OCEKAVANI.

Dekuji!

ivo

PS: Pro ostatni: vznikle fonty je treba dat do /usr/share/xine/fonts
a nastavit je v $HOME/.xine/config (nebo v on-line setting)
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz