Hospodarska soutez - bylo Re: Zkusenosti se StarOffice ...

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Únor 12 13:08:33 CET 2002

On Tue, Feb 12, 2002 at 12:37:22PM +0100, Vaclav Peroutka wrote:
> Jenze kde chcete vzit penize na soudni spory ?

 Penize investujte do vzdelavani a ne do pravniku. Predejdete tak
 do budoucna i jinym sporum.

> Stejne muzete zazalovat banky, ze jediny soft, na kterem jde inetbanking
> jsou Windowsy. Pak je taky muzete zazalovat, ze kdyz chcete pujcku, oni
> chteji 2 telefonni cisla na pevnou linku (mobily nestaci) - zase podpora
> monopolu.
>
> A pak muzeme jit na celou statni spravu, ktera si zvoli (nebo zvolila)
> jako formaty proprietarni DOC a XLS na komunikaci pres internet.
> Mimochodem, videli jste nekdo usneseni vlady a podobne dokumenty v jinem
> formatu nez DOC ? Ja tedy ne.

 K internim potrebam fakulty jsme dostavali nejake statisticke
 informace z ministerstava zemedelstvi ve formatu PDF. A bylo to uz
 pred cca 2-3 lety. A naopak jsem od jedne nejmenovane firmy dostal
 nedavno neco o/k linuxu a bylo to v DOC. Takze to neni jen o systemu,
 ale hlavne o lidech a jejich rozhledu pripadne chuti neco nejak
 delat.

        Karel
--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>