Inicializace sitovech karet

Ivo Hanuska ihanuska na vionett.com
Úterý Únor 12 13:40:57 CET 2002

Dobry den,

Momentalne bojuju s nasledujici veci. Mam PC, ktere chci pouzit jako
firewall a na nem mam 3 sitove karty. S temi kartami je problem. Jsou to
Intel Pro100+ Proste a jednoduse at delam co delam vzdycky kdyz je
nahodim tak se mi nahodi jednom jedna a pracuje za vsechny se stremi
adresami. Potrebuju poradit jak rict to prislusne karte jakou bude mit
IP atd. Studoval jsem dokumentaci a tam neni nikde zadna moznost
nastaveni portu ani niceho dalsiho, co by ty karty nejak odlisilo abych
jim mohl priradit to, co je nutno.

Trochu vice detailu: Distribuce RH 7.2 s jadrem 2.4.4, 128 MB RAM, HD 20
GB, standartni deska s PIII na 950 MHz. Sitove karty Intel Pro 100s.

Diky za radu

Ivo Hanuska