Drivery pro NIC 1Gb, Planet 9600SX

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Úterý Únor 12 13:26:35 CET 2002

DD

mam (respektive zakaznik ma) ve trech serverch gigabitovou optickou
sitovou kartu Planet ENW 9600SX. Pouziva chip od Level One corp.

Na diskete jsou drivery pro kernel rady 2.0 a 2.2 ve forme zdrojaku
(jt1lin.c).
Potreboval bych ovladac pro tu kartu pro kernel rady 2.4. Dodavany
zdrojak prelozit nejde. U dovozce planetu mi moc neporadily, s tim ze
podpora pro linux je nekomercni a oni ted prodavaji uz nastupce s jinym
chipem. Ale pokusi se neco zjistit.

Osobne jsem asi tri hodiny hledal na netu a nemohu nic najit. (Az na
zjisteni ze vyrobce toho chipu koupil intel). Vzhledem k tomu, ze mi to
dost tlaci (jeden server, nastesti zalozni) jsem totiz zupgradoval, a
blbec si neoveril funkcnost te karty s novym kernelem...
Vzheldem k situaci, bych se chtel zeptat zda nekdo nevite o ovladaci pro
tuto kartu (chip) pro 2.4 jadra, pripadne jak moc slozite je predelat
driver pro 2.2 na 2.4 pro cloveka, jenz se do jadra zatim nehrabal.
Pripadne odkaz na neaky navod jak predelat dany driver.

Moc dekuji za pomoc.