Drivery pro NIC 1Gb, Planet 9600SX

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 12 14:51:19 CET 2002

On Tue, 12 Feb 2002, Stepan Cirkl wrote:

> DD
>
> mam (respektive zakaznik ma) ve trech serverch gigabitovou optickou
> sitovou kartu Planet ENW 9600SX. Pouziva chip od Level One corp.
>
> Na diskete jsou drivery pro kernel rady 2.0 a 2.2 ve forme zdrojaku
> (jt1lin.c).
> Potreboval bych ovladac pro tu kartu pro kernel rady 2.4. Dodavany
> zdrojak prelozit nejde. U dovozce planetu mi moc neporadily, s tim ze
> podpora pro linux je nekomercni a oni ted prodavaji uz nastupce s jinym
> chipem. Ale pokusi se neco zjistit.

Je nejak nezbytne nutne, aby na tom stroji bezelo jadro rady 2.4?
Vetsina distribuci nabizi krome jader rady 2.4 i stabilni radu 2.2.

Ja osobne bych to resil prechodem na jadro 2.2, pokud neni nejaky zavazny
duvod mit tam 2.4.
Bude s tim zcela jiste mene problemu jak s portaci ovladace do aktualniho
jadra.

R.V.