Wine: hardlock a dos4gw

Valašik Juraj kocanova na stonline.sk
Úterý Únor 12 17:30:17 CET 2002

Rád by som poprosil niekoho kto má skúsenosti s wine.
Mám zakúpené dve dosť drahé aplikácie a moja práca mi neumožňuje
rozlúčiť sa s nimi :
1. FEAT4.2 (MKP systém) - pod DOSom ale v grafike,
    výpočet čiastočne ale beží v 32bit systéme, tuším pod dos4gw,
    je chránený hardlockom Sentinel a pod WIN32 sa používa ovládač
2. Allplan V11 fy. Nemetschek - beží dokonca pod Windows NT3.51,
    tento program bol portovaný z niektorého UNIXU a len minimálne
    využíva komponenty Windows - vpodstate si všetko vykresluje sám,
    avšak používa ochranu hardlockom pre ktorý má tiež ovládač
Oba hardlocky mám napojené na lpt1 a za nimi je ešte napojený ploter
EnCAD CADJet2.
Chcel by som poprosiť niekoho kto má skúsenosti s používaní hardlocku
a dos4gw či je vôbec možné tieto aplikácie rozbehať v prostredí wine
a ak áno či mi nemôže poskytnúť príklad nastavenia ak ho má.

Pozeral som stránky Wine ale nepodarilo sa mi tam nájsť tieto informácie.

Vopred ďakujem, Valašik Juraj (juvas na post.sk).