hardlock a dos4gw

Valaik Juraj kocanova na stonline.sk
Úterý Únor 12 17:41:38 CET 2002

Ospavedlnujem sa diakritiku, takze este raz :

Rad by som poprosil niekoho kto ma skusenosti s wine.
Mam zakupene dve dost drahe aplikacie a moja praca mi neumoznuje
rozlucit sa s nimi :
1. FEAT4.2 (MKP system) - pod DOSom ale v grafike,
    vypocet ciastocne ale bezi v 32bit rezime, tusim pod dos4gw,
    je chraneny hardlockom Sentinel a pod WIN32 sa pouziva ovladac
2. Allplan V11 fy. Nemetschek - bezi dokonca pod Windows NT3.51,
    tento program bol portovany z niektoreho UNIXU a len minimalne
    vyuziva komponenty Windows - vpodstate si vsetko vykresluje sam,
    avsak pouziva ochranu hardlockom pre ktory ma tiez ovladac
Oba hardlocky mam napojene na lpt1 a za nimi je este napojeny ploter
EnCAD CADJet2.
Chcel by som poprosit niekoho kto ma skusenosti s pouzivanim hardlocku
a dos4gw ci je vobec mozne tieto aplikacie rozbehat v prostredi wine
a ak ano ci mi nemoze poskytnut priklad nastavenia ak ho ma.

Pozeral som stranky Wine ale nepodarilo sa mi tam najst tieto informacie.

Vopred dakujem, Valasik Juraj (juvas na post.sk).