TV karta, brum

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Únor 13 07:17:16 CET 2002

Mam kartu DartRadioTV a kedze clovek potrebuje
zatazit procesor (aby to bolo pozeratelne),tak
vyuzivam vacsinou to co je dole napisane, alebo:

yes > /dev/null &

(toto je kratsie, ale pri dotaze ma napadlo to
dlhsie riesenie). Bohuzial ine riesenie sa mi doteraz
nepodarilo najst. Mozno po zmene masinky. Aj vy
mate procesor v redukcii na slot1? Podla pripadov
co som zistil, tak to robi prave dany HW. Bez redukcie
(ked som tam dal povodny procesor priamo z rozhranim
slot1) to bolo vsetko OK bez problemov a ziadne zatazovanie
procesoru nebolo potrebne. Maticnu dosku mam od GIGABYTE.

S pozdravom

Igor