TV karta, brum

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Únor 13 14:24:33 CET 2002

Kilian Igor wrote:
: Mam kartu DartRadioTV a kedze clovek potrebuje
: zatazit procesor (aby to bolo pozeratelne),tak
: vyuzivam vacsinou to co je dole napisane, alebo:
:
: yes > /dev/null &
:
: (toto je kratsie, ale pri dotaze ma napadlo to
: dlhsie riesenie).

	Podle me je problem v tom, ze se CPU zastavuje a znovu spousti.
Pokud vam nejde o spotrebu proudu, zkuste volbu no-hlt jako parametr
jadra.

-Y.

|\    As anyone can tell you trying to force things on Linux developers   /|
|\\   generally works out pretty badly.              (Alan Cox in lkml)  //|