lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Únor 13 09:23:19 CET 2002

Tak jsem nad to vcera vecer trochu doma sednul. Na starsi comp (P90, 32MB
RAM a HDD 250 MB) jsem nainstaloval Monkey LINUX. Zkompiloval jsem si jadro
2.2.20 a dokompiloval ALSU. Hraje to dobre a v pohode to stiha. Dalsi krok
je dodelat ovladani z IrAMPu a "prdet" data na nejake LCDcko. Pro prehravani
pouzivam mpg123. Mozna jeste jednodussi by bylo najet na nekterou z
minidistribuci.
    btw: Kde najdu "navod" k psani ovladacu. Nebo jsem malo hledal howto
soubor na instalacnich CD od meho domaciho mdk8.0? Potrebuji zjistit, jake
.h soubory, jaka systemova  volani jsou kde treba a jaky je zpusob
"zaveseni" se na nejaky port.