lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Středa Únor 13 09:51:38 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, [iso-8859-1] MaReK Penguin Olsavský wrote:

> Tak jsem nad to vcera vecer trochu doma sednul. Na starsi comp (P90, 32MB
> RAM a HDD 250 MB) jsem nainstaloval Monkey LINUX. Zkompiloval jsem si jadro
> 2.2.20 a dokompiloval ALSU. Hraje to dobre a v pohode to stiha. Dalsi krok
> je dodelat ovladani z IrAMPu a "prdet" data na nejake LCDcko. Pro prehravani
> pouzivam mpg123. Mozna jeste jednodussi by bylo najet na nekterou z
> minidistribuci.

a misto disku tam vrazit flash...

>     btw: Kde najdu "navod" k psani ovladacu.

neni spatne precist si Linux Kernel 2.4 Internals
http://www.moses.uklinux.net/patches/lki.sgml
hezke navody pise Alan Cox a vubec bude asi nejlepsi zacit na
http://kernelnewbies.org/

> Nebo jsem malo hledal howto soubor na instalacnich CD od meho domaciho
> mdk8.0? Potrebuji zjistit, jake .h soubory, jaka systemova volani jsou
> kde treba a jaky je zpusob "zaveseni" se na nejaky port.

ja bych na to nesel tak zhurta ;-) neni treba hned psat jaderny ovladac,
tohle lze krasne vyresit v userspace. pokud jsem ty stranky pozorne cetl,
pouzity display visi na paralelnim portu a protoze dotazy na programovani
parportu z userspace se tady opakuji pomerne casto, dovoluji si upozornit
na existenci ovladace drivers/char/ppdev.c - to je presne to je vam treba
(jen nevim je-li v jadre rady 2.2)

	ladis