Zkusenosti se StarOffice ...

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Středa Únor 13 09:28:51 CET 2002

Dobry den,

mel bych jeden souvisejici dotaz. Premyslel jsem, jak sdilet dokumenty mezi
Linuxovymi officy: KOffice, StarOffice, prip. jine, abych nebyl ,,zavisly.''
Jenze podle toho, co jsem videl, jediny spolecny format je Wordovsky DOC.

Pletu se? Vite nekdo o nejakem standardu, ktery se da pouzit? DOC je na
pytel, (La)TeX nepouzivaji vsichni a neda se rozumne prevadet, OpenDoc neumi
mnoho officu...

Petr Aubrecht

P.S. Jazykovym puristum se omlouvam za sklonovani office.

news:a498lr$sus$1 na morticia.kit.vslib.cz...