Zkusenosti se StarOffice ...

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Únor 13 11:14:32 CET 2002

----- Original Message -----
From: Petr Aubrecht <aubrech na labe.felk.cvut.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, February 13, 2002 9:28 AM
Subject: Re: Zkusenosti se StarOffice ...

> Dobry den,
>
> mel bych jeden souvisejici dotaz. Premyslel jsem, jak sdilet dokumenty
mezi
> Linuxovymi officy: KOffice, StarOffice, prip. jine, abych nebyl
,,zavisly.''
> Jenze podle toho, co jsem videl, jediny spolecny format je Wordovsky DOC.

Mam za to, ze vsechny programy, se kterymi jsem zatim delal umi RTF. A
dodnes jsem s nim nemel nejmensi problemy.
Apropo, kolega rozchodil 602Pro PC Suite pod Wine. 602 je zdarma a 95%
dokumentu z Officu prevezme.

btw: Tu narazku se soudem jsem myslel vicemene z legrace.

    MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz