TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Únor 13 10:34:31 CET 2002

Ahoj všichni vlastníci TV karet typu Brooktree Bt8X8.
Zajímalo by mě, jestli už někdo vyřešil nějakým rozumným
způsobem potíže s fullscreen módem v plném TV rozlišení
756x576 (myslím, že to je PAL).

Ani po vyložené editaci příslušného konfiguračního souboru,
kdy jsem podle návodu od tvůrce XawTV vložil příslušné řádky
pro definování parametrů rozlišení 756x576 jsem ho nedokázal
donutit, aby při celoobrazovkovém módu XawTV pracoval v tomto
režimu. Je to snad mou grafickou kartou (GeForce 2 MX400 64 MB)?
Když jsem zkoušel přepnout přímo X-ka do tohoto režimu, tak
mi zobrazila sice rozlišení PAL, ale s tím, že to vlastně bylo
800x600 s "oříznutými" kraji.
P.S.:Zkoušel jsem parametry fullscreen=PAL i fullscreen=756x576,
protože v různých zdrojích to bylo popsaný různě.

Určitým řešením je fullscreen 800x600, kdy se zobrazí toto roz-
lišení s tím, že TV obraz o velikosti 756x576 téměř vyplňuje
plochu - avšak je to jen virtuální rozlišení a navíc mi část
obrazu (asi jen 3 až 5 mm na pravé straně) utíká za okraj obrazovky.
Když aplikovat už toto (zatím jediné) řešení, neznáte někdo způsob
jak TV obraz ve virtuální obrazovce 800x600 vystředit?

Zdraví OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Notebook Compaq Evo N600c - rovnováha
mezi technologií a mobilitou:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_n600c