Zkusenosti s kernelem z RPM

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Únor 13 10:42:09 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Radim Rozenek wrote:

> Zdravim vsechny,
> momentalne mam v PCcku RH 7.1 CZ s kernelem 2.4.2-2, ktere jak bych rad
> upgradoval. Nejsem zrovna odbornik na kompilaci kernelu a navic mam jen
> (bohuzel) partitionless instalaci, i kdyz si myslim, ze by to nemusel
> byt problem.
>
> Dad bych testnul kernel primo z rpm baliku, ale nemuzu najit zdroj.
>Koukal jsem na ftp.linux.cz, ale budto sem hledal blbe, nebo nevim.
ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates/7.1/en/os/ix86/kernel-2.4.9-21.ix86.rpm

> Budu moc vdecny, kdyz me nasmerujete, popr. upozornite na mozne komplikace.
rpmko nainstalujete pomoci rpm -i - neupgradujte (rpm -U) protoze upgrade
zrusi puvodni jadro a v pripade problemu byste nemel zadne zalozni. Dal
budete potrebovat nejake dalsi baliky, vetsinou jsou to nove glibc + ruzne
dalsi utility zavisle na novem kernelu, ale to vam rpm napise, az budete
instalovat. U toho balicku s kernelem bude nejaky soubor s popisem, jak
novy kernel rozchodit (seznam souboru, ktere se nachazeji v balicku
zjistite prikazem rpm -qpl kernel-2.4.9-21.ix86.rpm).

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..