lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Středa Únor 13 10:30:50 CET 2002

----- Original Message -----
From: Ladislav Michl <ladislav.michl na hlubocky.del.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, February 13, 2002 9:51 AM
Subject: Re: lehce OT - co misto monitoru a klavesnice ?

> a misto disku tam vrazit flash...

No, zase tak bohaty nejsem a pocitac vcetne bedny byly pozustatky po ruznych
prestavbach pro me zakazniky. A chvili to arbait pod W95 jako psaci stroj.

> neni spatne precist si Linux Kernel 2.4 Internals
> http://www.moses.uklinux.net/patches/lki.sgml
> hezke navody pise Alan Cox a vubec bude asi nejlepsi zacit na
> http://kernelnewbies.org/

Diky za info, uz si ty adresy kopiruju do poznamek.

> ja bych na to nesel tak zhurta ;-) neni treba hned psat jaderny ovladac,
> tohle lze krasne vyresit v userspace. pokud jsem ty stranky pozorne cetl,
> pouzity display visi na paralelnim portu a protoze dotazy na programovani
> parportu z userspace se tady opakuji pomerne casto, dovoluji si upozornit
> na existenci ovladace drivers/char/ppdev.c - to je presne to je vam treba
> (jen nevim je-li v jadre rady 2.2)

    Ja obcas beru "rychlopalny kanon na kolibriky", ale zatim jsem nad tim
stravil jen 2 hodky. Zvukarnu v tom mam SB16 na ISA, grafarna je S3. Display
zatim nemam a cidlo k IrAMPu taky ne, takze zatim dale neexperimentuji. A
propo bednicka i MB je placaty Compaq Deskpro. Napad s prestavbou tyhle
potfofy na MP3Player je starsi, ale tento thread me prinutil nad to sednout.
Puvodne jsem chtel pouzit reseni autora stranek a mit to DOSovsky, ale LINUX
se mi jevi jako o 100% vhodnejsi.
    Diky za upozorneni, protoze tak "nizko" jsem jeste pod LINUXem
neprogramoval. V C/C++ jsem delal jenom diplomku (cetlo to data ze seriaku a
dale je zpracovavalo), ktera byla diky politice skoly pod W9x. Zakaznicke
projekty delam v jazyce JAVA a v PHP. Kazdy nekdy zacina a ja se tohle chci
opravdu naucit. Uz jen proto, ze jsem kdysi slibil, ze "spacham" vlastni
malou distribuci LINUXu.
    btw: Zaujal mne system AtheOS a rad bych se seznamil s nekym, kdo ma s
timto OS nejake blizsi zkusenosti. Ale to je OT, tak prosim na muj soukromy
e-mail.

> ladis

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz