cgi problem (Permission denied)

Dusan Cicmis dcicmis na duslosala.sk
Středa Únor 13 11:58:30 CET 2002

Dna St 13. Február 2002 10:52 ste napisali:
> 1) poustet cgi skripty pod rootem je nejvetsi blbost, jakou byste mohl
> udelat!!
> 2) pokud to lze zkuste jiz existujici nastroje pro web-administraci
> 3) existuji dalsi reseni problemu (napr. pomoci PAM autentizace), ktere
> jiz vetsinou byla popsana v teto konferenci

Preco by som mal pouzivat nejaky hotovi nastroj, ked mi staci 20 riadkovy
script, ktory robi presne to co potrebujem (teda nie ja, ale moj nelinuxovy
kolega - chcem sa zbavit roboty ako je pridavanie userov :-) ) ?

Skusal som webmin, skuste tam pridat uzivatela, je tam plno nepotrebneho
balastu.

Co sa tyka security, ten server nie je z internetu viditelny, tento script je
pristupny len po autentifikacii a cez SSL-ko, takze toto riesenie je pre mna
uplne postacujuce (keby bolo chodive). Vas prispevok mi ho zial vyriesit
nepomoze.

S pozdravom
Dusan Cicmis

OFFICE:
Duslo, a.s.
Odbor informatiky, Oddelenie koncepcie a spravy siete
P.O. BOX 33, 92703 Sala
Tel: 031/7752451, Fax: 031/7753002
E-mail: dcicmis na duslosala.sk
IRC: #salamon