cgi problem (Permission denied)

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Únor 13 10:52:39 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Dusan Cicmis wrote:

> Zdravim Vas !
> problem 1:
> Robim web rozhranie na pridavanie sytemovych accountov. Nic zlozite, adduser,
> heslo, finger info a dopnenie postoveho aliasu. Realizacia scriptu je
> bezproblemov, funguje ak ho spustam ako root. Problem nastava ak sa ho snazim
> spustit ako cgi-cko.
>
> V error_logu mam zaznam (napr. pri pridavani aliasu):
> /cesta_k_cgi_scriptu/cgi-bin/sctipt.cgi: /etc/aliases: Permission denied
>
> co je reakcia na cast scriptu (pisany je v shelli):
> echo "$alias:	$login" >> /etc/aliases

> [...]

1) poustet cgi skripty pod rootem je nejvetsi blbost, jakou byste mohl
udelat!!
2) pokud to lze zkuste jiz existujici nastroje pro web-administraci
3) existuji dalsi reseni problemu (napr. pomoci PAM autentizace), ktere
jiz vetsinou byla popsana v teto konferenci:
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=web%2Badmin&Hledat=Hledat&list=linux&matches=100&word=no&fuzziness=0

	S pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..