TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Únor 13 12:22:13 CET 2002

> a nevyhodi ti to x server pri nabehu? totiz pall rezim moc nesedi z
> pracovnim rozsahom monitorov.

Mám tomu rozumět jestli mi nespadnou X-ka? To ne, to nikdy.

Chyba v pracovním rozsahu monitoru zatím být nemůže, protože
evidentně zobrazuje správně to, co mu diktujou X-ka a chyba
je teda někde v konfiguraci. Navíc mi monitor, jak jsem psal
dokáže zobrazit i 756x576, když přepnu X-ka (KDE) manuálně
SaXem (i když na této ploše zobrazuje ořízlý 800x600 obraz,
ale to je asi chyba GeForsky, fyzicky to monitor evidentně
zvládá).

Zdraví
OAK

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Notebook Compaq Evo N600c - rovnováha
mezi technologií a mobilitou:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_n600c