TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Středa Únor 13 13:19:55 CET 2002

Libor Dub wrote:

> Mám tomu rozumět jestli mi nespadnou X-ka? To ne, to nikdy.
>
> Chyba v pracovním rozsahu monitoru zatím být nemůže, protože
> evidentně zobrazuje správně to, co mu diktujou X-ka a chyba
> je teda někde v konfiguraci. Navíc mi monitor, jak jsem psal
> dokáže zobrazit i 756x576, když přepnu X-ka (KDE) manuálně

nechci vypadat jako rypal - ale proc porad pisete 756, kdyz
vsichni prece dobre vime ze to je 768 ?? (ci-li 576/3*4)
Jestli se treba neuklepavate nekde v tomhle.

Jo a btw Bt878 cip bez problemu skaluje az do velikosti 1024x768
ci-li pokud pouzijete jako fullscreen 800x600 v xawtv tak
s tim by nemel byt zadny problem a obraz by nemel byt ani horsi
ani lepsi nez nez pokud pouzijete zmineny 768x576 - nebot scaling
je delan bilinearne - chip umi nastavovat navic ruzne urovne
filtru atd - nektere po dvouletem pusobeni dorazili uz
i k bttv maintainerovi (trikrat hura - jen je mi lito
lidi, kteri tak dlouho museli cekat na Agc filter apod - jsem
zvedav jak dlouho budou trvat ty dalsi)

--
  .''`.  Which fundamental human right do you want to give up today?
 : :' :      Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}