Utok-smazany adresar root

Boško Jaromír bosko na stapro.cz
Středa Únor 13 13:05:03 CET 2002

Nojo, tady s tím cronem to bude nejpravděpodobnější.
Sice jsem provedl upgrade na openssh-2.9.9p2-1 a vše ustalo,
ale v daný čas 3:30 se spouští jeden zálohovací script.
Hodinu předtím se spouští jiný script, kde mimo jiné je na konci
e2fsck -y /dev/hdc7 >& /dev/null , čímž si kontroluji partition, na který
zálohuji ,
resp dělám tam částečný obraz.
Tuhle partition vždy připojím , spustim perl.script a odpojím.
Takže asi došlo k tomu, že ještě probíhal e2fsck -y /dev/hdc7 a další skript
začal tuhle part mountovat.)
To se mu nepovedlo, ale stejně spustil perl.script a tady někde k tomu
muselo docházet.
Nevím kde , protože tam jsou kontroly na plnou cestu synchronizovaných
adresářů a navíc, první je /home
(ještě že jsem nepřišel o něj). Každopdně jsem přesunul e2fsck až do
posledního scriptu.

Díky za pošťouchnutí

S pozdravem
--