TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Únor 14 13:38:55 CET 2002

Tomas Konir wrote:

> Mozna jsem trosku OT, ale proc je nutne prepinat rozliseni, kdyz pomoci Xv
> extension (kterou xawtv umi) je mozne si ten obraz roztahnout (bez zmeny
> rozliseni). Kolega ma GeForce2 MX, tuto moznost pouziva a nikdy nemel
> nejmensi problem. Jedine co je potreba je mit ovladace od nvidie a nahrani
> modulu v4l v XF86Configu.

No ne ze by reseni s v4l bylo nejak spatne - ale vzhledem k tomu, ze
obcas
jsem schizofreni a pustim si k televizi i nejaky divx (napr pri ladeni
kodu)  tak se me nezda vhodne vyplacat si Xv extension na televizi.

Kdyz chci mit televizi fullscreen je lepsi mit 100Hz 800x600 mod nez
sledovat hnusny refresh v nejake 1XXX x 1YYY x 90Hz apod.
Proste s Gerdem se bavit o vertikalnim zatemneni je asi tak stejne
jako bych se s nim bavil s splavnosti Labe.
A vzhledem k tomu ze TV bezi na 50Hz tak 100Hz mod ma neco do sebe.

--
  .''`.  Which fundamental human right do you want to give up today?
 : :' :      Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}