TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Únor 13 14:13:15 CET 2002

> nechci vypadat jako rypal - ale proc porad pisete 756, kdyz
> vsichni prece dobre vime ze to je 768 ?? (ci-li 576/3*4)

Je to asi tak, ted sedim u Win pocitace a zkratka ma pamet neni tak
dobra, :-). PAL je 768x576

> Jestli se treba neuklepavate nekde v tomhle.

To určitě ne, používám přece taky dokumentaci.

> Jo a btw Bt878 cip bez problemu skaluje az do velikosti 1024x768
> ci-li pokud pouzijete jako fullscreen 800x600 v xawtv tak

To je možný že to čip umí, ale ne ovladače bttv (max 1:1). O tom už
se hodně napsalo na Wonderovské (www.volny.cz/geby) diskuzi.

Aby to nebylo málo, u některých distribucí (s některými verzemi bttv
např. RH7.1, SuSE 7.3) vše jede jen při 16-ti bitové hloubce barev.
Při 24b barvách to jde škálovat jen asi do velikosti okna 384x288,
pak se od pravé strany tvoří černý pruh až při vyšších rozlišeních
Vám z obrazu zbude jen úzkej pruh nalevo. Např. u SuSE 7.2 to nedělá,
ale nikdo neví proč (každopádně je chyba někde v bttv).

> s tim by nemel byt zadny problem a obraz by nemel byt ani horsi
> ani lepsi nez nez pokud pouzijete zmineny 768x576 - nebot scaling
> je delan bilinearne - chip umi nastavovat navic ruzne urovne
> filtru atd - nektere po dvouletem pusobeni dorazili uz
> i k bttv maintainerovi (trikrat hura - jen je mi lito
> lidi, kteri tak dlouho museli cekat na Agc filter apod - jsem
> zvedav jak dlouho budou trvat ty dalsi)

---
Cena už není v cestě velkých myšlenek: Desktop Compaq Evo D300 - moderní fešák
s Pentiem 4:
http://www.compaqplus.cz/browse/Document.asp?NameURL=sign_d300