TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Únor 13 15:53:49 CET 2002

Libor Dub wrote:

> To je možný že to čip umí, ale ne ovladače bttv (max 1:1). O tom už
> se hodně napsalo na Wonderovské (www.volny.cz/geby) diskuzi.
>
> Aby to nebylo málo, u některých distribucí (s některými verzemi bttv
> např. RH7.1, SuSE 7.3) vše jede jen při 16-ti bitové hloubce barev.
> Při 24b barvách to jde škálovat jen asi do velikosti okna 384x288,
> pak se od pravé strany tvoří černý pruh až při vyšších rozlišeních
> Vám z obrazu zbude jen úzkej pruh nalevo. Např. u SuSE 7.2 to nedělá,
> ale nikdo neví proč (každopádně je chyba někde v bttv).

Na toto tema jsem se uz ze Zdenkem Kabelacem, ktery prispiva k vyvoji
modulu bttv uz bavil. Me ta stejna chyba vznikala taky. Pomohlo pouze
nastaveni X-Window na 16-bit. Mam pocit, ze se to stalo pri upgrade
jadra 2.2 na 2.4 nebo mozna pri upgrade ovladacu nVidia (mam GeForce2 MX)
- spis bych tipoval tu nVidiu, ale uz si nejsem jisty.
Ale ted uz jsem to dlouho netestoval a dlouho jedu na 16 bit. Asi to zase
zkusim a dam vedet o vysledku na te me sestave.

--
Tom Hudec <Tom na ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people