ati a-i-w pro vs. mplayer fullscreen

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Středa Únor 13 16:03:09 CET 2002

> Co napriklad podporu XVideo do Xek ? Pomoci Gatosu treba. Pak musi jit
> mplayer -vo xv a beha to rychle jako blesk.

> A nebo budou nove drivery pro ATI pod XFree 4.2.0

no ano, o xfree 4.2.0 uvazuju... jenze jednak nevim, jestli ty novy
ovladace nejsou nahodou jen pro radu 128 (to co mam ja je totiz
mach64), ale hlavne by me zajimalo, jestli existuje bezbolestna
moznost jak xfree upgradovat... ale tohle si v konferenci najdu,
zadnej strach :-)

diky

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: takhle tu republiku nevybudujeme... ::]