ati a-i-w pro vs. mplayer fullscreen

František Barančík linux na rej.cz
Středa Únor 13 16:59:15 CET 2002

Dne st 13. únor 2002 16:03 jste napsal(a):

> no ano, o xfree 4.2.0 uvazuju... jenze jednak nevim, jestli ty novy
> ovladace nejsou nahodou jen pro radu 128 (to co mam ja je totiz
> mach64), ale hlavne by me zajimalo, jestli existuje bezbolestna
> moznost jak xfree upgradovat... ale tohle si v konferenci najdu,
> zadnej strach :-)
Zadny strach, ja mam tu samou kartu a rozchodil jsem to hned.
Postup:
Na stranach http://gatos.sourceforge.net/ stahnout ovladac ati.2 a prepsat
soubory, podle popisu (puvodni radeji zalohovat). Jeste restartnout Xka.
Pak jeste mit zkompilovany mplayer s podporou sdl.
Me to fungovalo na poprve, dokonce bez rekompilace mplayera mi zacalo chodit
-vo xv, ale lepsi je -vo sdl:x11

Franta