OT: Duvod prechodu na Linux

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Únor 14 10:35:39 CET 2002

> Linux je bezvadny v textovem rezimu. Z hlediska grafickeho ovladani a
prace
> v grafickem rezimu davam prednost Windows. Celkove receno, Linux ma sve
> plusy a minusy a Windows take. Pokud zrovna nedelam server, pro me jsou
> vyhody a nevyhody obou systemu zhruba v rovovaze.

Ja tedy nevim, protoze v ramci moji minifirmicky (vedlejsak k zamestnani)
delam predevsim web vyvoj (HTML, PHP a JAVA) a o 500% pohodlnejsi a
praktictejsi jsou pro mne LINUXove nastroje. Nezerou mi tolik casu pri
startu (Apache pod LINUXem a WINama je velmi rozdilne vykonny), jsou
prehlednejsi a stabilnejsi. Jelikoz na plny uvazek pracuju ve skolstvi, jsem
dobre seznamen i Windows. Pro beznou kancelarkou praci jsou dobre,
multimedia relativne v pohode, ale jako programator jsem nespokojen.

> Ja to ve Windows udelam stejne. Jenom si musim nastavit jako ovladac
> "standardni modem".

Instaloval jsem SCSI vypalovacku Yamaha 4416S s radicem. U LINUXu (jedu na
mandrake8.0) jsem stravil 5 minut a potreboval jsem 1 CD s ovladaci. U
Win98SE jsem stravil minut 20 a potreboval jsem 3 CD s ovladaci. Navic uz
vim, jak v LINUXu sqele automatizovat pravidelne zalohy dat na CD-RW medium
pomoci scriptu a at, ve win jsem zatim "naklikavadlo" na takovouto uzitecnou
fci nenasel.

Pravdou je, ze prusvih jsou hry a dokumentace. Pokud se nekdo chce stat
zdatnym uzivatelem LINUXu, mel by umet anglicky. Ja zatim nemuzu hrat ani
starsi hry, protoze jsem nerozchodil DOS-EMU.

    CU
        MaReK

> S pozdravem
>
> Miloslav Ponkrac

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz