Wildcard SSL certifikat a Apache

Jaroslav Snajdr jsnajdr na kerio.com
Čtvrtek Únor 14 12:10:19 CET 2002

Martin Pavlas wrote:

> mam Apache 1.3.23, mod_ssl 2.8.6 a openssl 0.9.6c. Chceme pouzit
> wildcard SSL certifikat (asi od Thawte) a chtel jsem se vas zeptat,
> jestli s tim mate nekdo zkusenosti. Slysel jsem, ze s tim maji nejake
> browsery problemy, ale nevim nic konkretniho. Klienti budou ruzni,
> prevazne asi IE (jedna se o klasicky firemni web).

Serveru je uplne jedno, jestli je certifikat wildcard nebo ne - ten ho
jenom precte ze souboru a posila klientum.

Co se tyce klientu, s wildcard certifikaty maji problemy nektere verze
MSIE. Nekolikrat se mi stalo, ze vyskocil varovny dialog s tim, ze
neodpovida jmeno serveru. Nejlepe udelate, kdyz si v openssl vytvorite
self-signed wildcard certifikat a poradne si to vyzkousite, abyste pak
neplatil za neco problemoveho.

-jns