zmena IP adresy - problemy s mailom

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Čtvrtek Únor 14 12:59:09 CET 2002

situacia je takato:

internet.1

firewall.1   --- DMZ.1 s verejnymi IP

Intranet (momentalne nezapojeny)

internet.2

firewall.2   --- DMZ.2 s verejnymi IP

Intranet (rozbehnuty)

internet.1 sa bude rusit, internet.2 zostane.
servery z DMZ.1 prejdu do DMZ.2 s verejnymi
IP. pochopil som to tak, ze firewall.1 bude robit
DNAT DMZ.1 a smerovat ju na DMZ.2
Ak je to takto spravne, tak potom how-to ?
firewall.1 je linux, bezi tam firewall-1, jadro 2.2.x,
takze je tam ipchains. Predpokladam, ze by firewall.1
mohol dokazat aj NAT.