Popis prepinacov kernelu

pupu pupu na marvin.cz
Čtvrtek Únor 14 19:26:18 CET 2002

EdizonTN wrote:
> Hi all,
>
> neviete nahodou kde by sa dal ziskat popis prepinacov pri kompilacii kernelu
> (make menuconfig) v nejakom normalnom jazyku (CZ, SK) ?
> Sice viem po anglicky (trochu), ale rad by som aj vedel co jednotlive
> prepinace znamenaju a aky vplyv maju na nove jadro.
> dik.
> -Ed.

Zdravim,

pokud je mi znamo, nikdo se do neceho takoveho jeste nepustil. Po pravde
receno, ani bych to nevidel jako prilis rozumny napad. Pokud mohu
doporucit, naucte se alespon trochu technickou anglictinu, jinak si v
tomhle svete moc nevrznete. Smirte se s tim, ze dorozumivacim jazykem
'pocitacovniku' je uz nejaky ten patek anglictina. Ceske ci jine
preklady budou vzdy opozdene, budou-li vubec. Domnivam se, ze pokud to
myslite opravdu vazne, ze se Vam tahle investice opravdu vyplati.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/