Popis prepinacov kernelu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 14 22:42:36 CET 2002

On Thu, 14 Feb 2002, EdizonTN wrote:

> Hi all,
>
> neviete nahodou kde by sa dal ziskat popis prepinacov pri kompilacii kernelu
> (make menuconfig) v nejakom normalnom jazyku (CZ, SK) ?
> Sice viem po anglicky (trochu), ale rad by som aj vedel co jednotlive
> prepinace znamenaju a aky vplyv maju na nove jadro.

Tyhle dva pozadavky se IMHO docela vzajemne vylucuji.

Pokud nevite co delate, ani co se tam pise, tak neni uplne nejlepsi napad
ucit se na kompilaci kernelu (no vlastne, kdyz jsem zacinal, taky jsem
prekladal kernel, jenze to byla verze 1.0.23 :)).

Pokud chcete zkompilovat kernel tak je jednak dobre vedet, co delate a za
druhe umet anglicky. Pokud jiz vite, co delate, tak asi tak dobre umite
anglicky, aby jste si to precetl. Cili jedno souvisi s druhym :)

Tim nechci odrazovat od experimentu, ostatne ja jsem si taky krasne v
zacatku znicil partisny pri experimentech, ale pokud chcete radu, tak se
nepoustejte do teto pomerne narocne akce.

Nebo si to udelejte podle sebe, az si nabijete kokos, tak se poucite,
stejne jako se mladi porad vztekaji, kdyz je starsi poucuji :))))

R.V.