Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 15 08:33:19 CET 2002

parent na email.cz wrote:

> Dobry den
>
> Prosim Vas, po neskutecnych utrapach s Linuxi musim konstatovat, ze
> Windows je v porovnani lepsi. Ma dva PC, na jednom Linux jako server a
> Windows, na druhem Windows. Kdyz se pripojim pres sitove rozhrani mezi
> Windowsema, vse krasne funguje. Kdyz se Pokousim jen pingnout mezi Linuxem
> a Windows a naopak, naprosto zadna odezva. Pritom Klient windows je
> nadefinovan dobre za 100%. A server Linux taky. Funguje mi na nem DNS v
> takoveto podobe: ping server.firma.cz jede ping www.firma.cz jede
> [...]

No. Ted asi udelam to, co jeste uslysite mnohokrat. Cetl jste manualy?
Dobre, no. Co vypise prikaz route na linuxove konzoli? Jak mate nastaveny
smerovaci tabulky? Sice jste si pekne postezoval, ale o problemu nenapsal
nic.

Zkuste popsat problem znovu a tentokrat konkretne. Vcetne sitovych adres,
masek, smerovacich tabulek atd.
Ano, je to nutne se naucit, pokud chcete, aby vas vase stroje poslouchaly
:-)
--
Michal Vymazal
Office Computer