Linux nekomunikuje se siti. Lepsi je Windows!:o)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 15 08:37:16 CET 2002

parent na email.cz wrote:

> Dekuji vsem za rady. Doopravdy snad jen panu doktoru Podivinskemu a panu
> Jindrovi. Formu dotazu jsem podal schvalne tak provokativni, abych obdrzel
                                                ^^^^^^^^^^^^^^^
Coz byla pekna hloupost. Tato konference je pro fanousky/fanynky/fanyncata.
Zkuste priste napsat dotaz normalne. Date tim najevo, ze si vazite casu
tech ostatnich. Je to zakladni slusnost.

> co nejvice 'inteligentnich' napoved. Jak vidim, diskuze je asi k nicemu,
> protoze na svete existuje prece HOWTO. V prvni rade si dam tedy rok
> anglictiny a za rok se uvidi.
>
> ifconfig je v pohode, jen route pise po kazdem restartu neco jineho, nez
> co po momentalnim nastaveni pres ifconfig.

Patrne nemate nastavene vsechny skripty. Co mate za distribuci? ifconfig
totiz provede nastaveni "do pameti", ale uz jej nutne nemusi ulozit do
skriptu.

--
Michal Vymazal
Office Computer