tuhnoucí lpd

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Pátek Únor 15 11:09:04 CET 2002

Dobrý den,
máme podobné potíže - 2 servery, asi 50 stanic v tom asi 10 linuxových a
zbytek samba (win), 7 tiskáren na ethernetu. Až dosud odhaleno toto:

1) lpr se ukázalo zcela nefunkční, používáme lprng (po přidání asi 4.
tiskárny to padalo prakticky ihned)
2) tiskárny XEROX nemají v pořádku postscript - musí jet přes pcl (častý
zdroj výpadků)
3) tiskové servery (HP JD 300X) je zapotřebí při vypnutí tiskárny vypnout ze
sítě (asi si chtějí taky odpočinout...; taky zdroj výpadků)
4) i tak to někdy zatuhne a nejen samba - taky linuxoví klienti. Souvislost
se zásahy uživatelů win do tiskové úlohy nezachycena.

Četnost výpadků v současnosti je asi 1x týdně (náhodná tiskárna). Zřejmě jde
o nějakou chybu na straně tiskárny (komunikace), která způsobí výpadek
démona. Náš obvyklý postup je výmaz fronty a restart démona - funguje
spolehlivě, ale taky se mi to moc nelíbí.

Zdravím

Juraj Václavík