Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

Ladislav Michl ladislav.michl na hlubocky.del.cz
Pátek Únor 15 13:58:55 CET 2002

On Fri, 15 Feb 2002, Tomas Brozik wrote:

> Dobry den,

taktez :-)

> [...]
> pocitace a bezi asi tak v prumeru 5-10minut ... pak se pocitac sekne a
> konec. Po dalsim spusteni mi vypise obsah registru, nejaka dalsi cisla
> a hlasku >>
>
> Aiee, killing interrupt handler
>
> Kernel panic: Attemp to kill the idle task!
>
> In interrupt handler - not syncing
> <<
>
> Zkousel jsem nabutovat z CD z distribuce ... nejde spustit ani linux,
> ani instalacni program, vypise tu samou chybu.
>
> Mam podezreni ze se procesor prehriva (dle odhadu ma tak 50 °C), ale
> MS Windows ME i 98 bezi bez problemu ....

btw, zalamujte radky!

to, ze M$ produkty bezi bez problemu neni v tomto pripade podstatne. gcc
(kterym je jadro (a cela distribuce) prelozeno) generuje kod ponekud vice
optimalizovany nez je v M$ svete zvykem a procesor se vice zahriva.

zkontrolujte zda chladic sedi celou plochou. 50°C je vazne dost...

	ladis