Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

Tomas Brozik elkid na email.cz
Pátek Únor 15 13:48:03 CET 2002

Dobry den,
predevcirem se mi ulomil chladic na procesoru  AMD K6 /233. Po vymeneni mi muj RedHat 7 s jadrem 2.2.16 nabehne jen po prvnim spusteni pocitace a bezi asi tak v prumeru 5-10minut ... pak se pocitac sekne a konec. Po dalsim spusteni mi vypise obsah registru, nejaka dalsi cisla a hlasku >>

Aiee, killing interrupt handler

Kernel panic: Attemp to kill the idle task!

In interrupt handler - not syncing
<<

Zkousel jsem nabutovat z CD z distribuce ... nejde spustit ani linux, ani instalacni program, vypise tu samou chybu.

Mam podezreni ze se procesor prehriva (dle odhadu ma tak 50 °C), ale MS Windows ME i 98 bezi bez problemu  ....

Prosim poradte nekdo ...
                                        Dekuji    Tomas Brozik

---
   ---------> Created by Email.cz