Doladeni Antialiasingu - pismo je moc rozmazane.

Jirka Cech cechjir na hotmail.com
Pátek Únor 15 23:25:57 CET 2002

Kdyz uz se tu mluvi o AA a fontech,
chci se zeptat zda je normalni, ze se mi pri pokusu ho v KDE zapnout
nejak zmensil vyber pisem. Proste jich asi 3/4 ubylo. Nejvic jsem to poznal
na tom ze se zcela zvrtaly menu v KDE, byly obrovska a oskliva.
Jinak jsem presvedcen ze mam nainstalovane a funkci TT fonty od MS
Jde to nejak overit? (presvedcen jsem o tom proto, ze jsem kdysi spustil
jakysi skriptik fetchttfonts ktery by je snad mel stahnout a nainstalovat a
dat o tom vedet Xservru)

Taky by mne zajimalo proc jsou vubec celkove Fonty v X takove hnusne zejmena
na www strankach (zubate, hranate, malicke nebo necitelne)
Da se s tim neco delat? Je to podobne v Galeonu i Konqueroru. Mozzilu a
Operu jsem nezkousel, po precteni konferenece jsem dospel k nazoru, ze s tim
budou problemy a ja chci pocitac obcas pouzivat na ne jen ladit.

Jak je to s rozlisenim? potrebuju vubec 75dpi  A ZAROVEN 100dpi fonty?
Nebo se mohou smazat? Byl bych moc vdecny za odpovedi protoze se s linuxem
potykam uz asi 2 roky a predevsim diky hnusnosti prohlizeni www(a me
neschopnosti s tim neco udelat!!) musim obcas rebootnout do win.

Jde ten zhled nejak vylepsit? vubec nevim nic o skutecnem rozliseni na
monitoru ale nemuze to byt i v tomhle? (Mozna je to uplna blbost)
Jinak by mohlo pomoct ze pouzivam defaultni SuSe 7.3 CZ nic moc jsem
nemenil, rozliseni v X 1024x768, x server nevim, ale je to ten defaulni ze
suse,  karta Riva TNT 1., modul binarni od Nvidia.

--
Diky
Jirka