VYRESENO: Re: Zabijeni idle procesu

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Únor 16 02:52:43 CET 2002

On Thu, Feb 14, 2002 at 12:22:28PM +0100, Tom Hudec wrote:

> [...]

Nakonec jsem podle rady Zdeňka Pytely, použil program idled, který
narozdíl od bashovského TMOUT funguje i pro programy spuštěné na
popředí a dá se zkompilovat i na jiných OS než jen na linuxu (Sparc
Solaris).

http://www.darkwing.com/idled/

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz