LRP prozba o fd obraz

linux linux na silesnet.cz
Čtvrtek Únor 14 11:46:21 CET 2002

Dobry den,

V Linuxove konferenci jsem si se zajmem precetl Vas postup k vytvoreni
bootovaci diskety LRP. Je mi vse jasne. Ale ja za nic na svete nemohu
rozchodit shaper. Kdyz pridam modul (z jadra 2.2.13 LRP 2.9.8) do
/lib/modules, shapecfg mi ho zavede jen kdyz ho prinutim (shapecfg -f).
Zprovoznim shaper0 a shaper1.
Vse OK. Kdyz vsak zapustim ping na stanici v shaperu, vznikaji mi
martian source .... Uz si nevim rady.

Tim bych Vas chtel pozadat o zaslani obrazu Vasi diskety. Potrebuji na
ni mit jen 2x eth + MASQ + ipchains + shhd + (shaper !). Je mi v
podstate uplne jedno, ktera verze LRP to bude.

Dekuji a
--
s pozdravem,

Oleg Czepczor