Proftpd a login incorrect

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Sobota Únor 16 09:38:40 CET 2002

Doted jsem pouzival na SUSE 7.1  in.ftpd a jelo O.K.
ted potrebuji prejit na Proftpd, to jsem spustil,
ale ted mam problem, nedokazu se na nej z klienta
dostat - skoncim hlaskou 530 - login incorrect.

v proftpd.conf je:
AuthPAM on
AuthPAMconfig proftpd ve kterem je:

auth       required	/lib/security/pam_listfile.so
item=user sense=deny file=/etc/ftpusers onerr=succeed
auth       required	/lib/security/pam_ftp.so
auth       required	/lib/security/pam_unix.so
auth       required	/lib/security/pam_shells.so
account    required	/lib/security/pam_unix.so
session    required	/lib/security/pam_unix.so
password   required	/lib/security/pam_unix.so

ted si tady ctu porad dokola info->man->proftpd->
PAM->how-to->faq a nic. Google toho na me sice
na %subj% vysypal dost - ale nic mi nepomohlo.
Nekde prehlizim neco zasadniho, ale nemuzu prijit
na to co.
Kopnete do me nekdo tim spravnym smerem.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331