Proftpd a login incorrect

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Únor 16 15:45:36 CET 2002

On Sat, Feb 16, 2002 at 09:38:40AM +0100,  Miloslav  Synek wrote:
> Doted jsem pouzival na SUSE 7.1  in.ftpd a jelo O.K.
> ted potrebuji prejit na Proftpd, to jsem spustil,
  proc potrebujes prejit? Jinak misto Proftpd doporucuji radsi vsftpd nebo
bftpd, precejen maji mene bezpecnostnich chyb a vetsi duveru. Pokud potrebujes
ouze anonymni ftp server (uzivatele mohou pouzit treba scp), tak public-file
nebo libraftpd.

> ale ted mam problem, nedokazu se na nej z klienta
> dostat - skoncim hlaskou 530 - login incorrect.
  To je krasne. Co takhle treba logy od Proftpd? Z teto hlasky se moc nedovis.

> v proftpd.conf je:
> AuthPAM on
> AuthPAMconfig proftpd ve kterem je:
>
> auth       required	/lib/security/pam_listfile.so
> item=user sense=deny file=/etc/ftpusers onerr=succeed
  Soubor /etc/ftpusers existuje? Neni tam jmeno uzivatele jako ktery se snazis
prihlasit? Toto josu uzivatele kteri se prihlasit _nesmi_

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz