proc dat prednost linuxu?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Únor 16 14:39:19 CET 2002

On Sat, 16 Feb 2002, Jiri Cvrk wrote:

> Hezky vikendovy den,
>
> mam obhajit, proc do site misto Novellu (nebo i Windows NT) doporucuju Linux se sambou.
>
> Takze jsem uvedl cenu :-), spolehlivost. Jediny protokol. Odpada nutnost specielniho klienta (casto se pouziva ve windows pro novell).
>
> Osobne se domnivam, ze Novell u nas nejak konci.
>
> Urcite mate dalsi argumenty, dekuji za odpovedi.

Treba ze Linux ma mene pismenek nez Novell?

Nevim co presne chcete slyset. Pokud ovladate Novell vice nez Linux, tak
nevim, proc by v siti nemohl byt, proc tam nutne musi byt Linux.
To, jak bude server slouzit zalezi preci v nejvetsi mire na lidech, pokud
ovladate jeden produkt vyborne, neni nutne nasazovat jiny jenom pro to, ze
"jedna pani povidala"...

R.V.