proc dat prednost linuxu?

Jiří Cvrk cvrk na mbox.dkm.cz
Sobota Únor 16 16:12:11 CET 2002

Dd,
ani ja nejsem jednoznacne pro linux. Proto se ptam, i kdyz trochu
zavadejicim zpusobem.

Jedna se o sit s cca 40 uzivateli, je požadavek na jednoduchou správu, není
nutný komplikovaný strom práv.
Server pouze jako FS. Důležitá je spolehlivost a rozjezd náhradního serveru
do 1/2 hodiny.

Linux se sambou.

--
J.C.