WINE_tuhnuti (Windows Commander)

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Sobota Únor 16 09:33:02 CET 2002

V Pá 15 úno 2002, Zdenek Horak napsal:

> nevite prosim nekdo co delam spatne - kdyz pres wine spustim Windows
> Commander, dostanu hafo vypisu, ze font je "undefined", pak to trva
> par minut (2-3) a zacne se mi pomalu vykreslovat okno WComanderu a
> po vykresleni caption a hlavniho menu system ZAMRZNE?
Nemyslim že je to podstatné, ale jde o registrovaný nebo
neregistrovaný WinComander? U neregistrovaného se objevuje klikací
okno s hláškou "pro pokračování vyberte..." Nezastaví se to na tomhle?
Já to startuju
wine --managed "/usr/share/wine-c/Wincmd/wincmd32.exe"
a mám verzi 4.51
Taky je otázka jestli Vám běží na jiném disku Windows - mám ten pocit,
že si wine může nějaký knihovny/fonty brát ze stávajících windows.

> - jedna se o RH 7.2
> - masina je Duron 1 GHz, 256 MB;
Duron 800/256 a RH 7.1 a wine20010510-1 a WC startuje asi za 5s.

P.S. a co jiné programy pod wine, bez problémů?

MZ
--
 Miroslav Zidek
 mailto: mizi na woldmail.cz