WINE_tuhnuti (Windows Commander)

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Sobota Únor 16 17:05:51 CET 2002

Miroslav> Nemyslim že je to podstatné, ale jde o registrovaný nebo
Miroslav> neregistrovaný WinComander? U neregistrovaného se objevuje klikací
Miroslav> okno s hláškou "pro pokračování vyberte..." Nezastaví se to na tomhle?
Miroslav> Já to startuju
Miroslav> wine --managed "/usr/share/wine-c/Wincmd/wincmd32.exe"
Miroslav> a mám verzi 4.51

Jedna se o registrovany WinCommander, tudiz na teto hlasce se to
nezastavi urcite. Jedna se o verzi 5.00.

Miroslav> Taky je otázka jestli Vám běží na jiném disku Windows - mám ten pocit,
Miroslav> že si wine může nějaký knihovny/fonty brát ze stávajících windows.

Cesty k Windows jsou nastaveny (95).

Miroslav> P.S. a co jiné programy pod wine, bez problémů?

Jine programy bezi relativne bez problemu, az na to, ze se mi nedari
do spusteneho programu dostat nejak text s diakritikou + nektere znaky
(@). (Nevite, jak na toto?) + jeste problem, pokud se spusteny program
pokousi otevrit OpenDialog, program spadne s chybovou hlaskou.
(Nevite teke, jak ne toto?)

Jedna se o zatim posledni verzi Wine.

Za dalsi budouci ochotnou pomoc velmi dekuji.
Zdenek Horak